به گزارش جامعه خبری تحلیلی لنگرود، محمد رضا محمدی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان از واحدهای مختلف فرمانداری لنگرود بازدید کرد. محمد رنجبر نیاول، ایجاد زمینه خدمت به شهروندان و خدمات رسانی بهتر را از جمله اهداف دستگاه های اجرایی شهرستان عنوان کرد و گفت: باید فضای نشاط در […]
به گزارش جامعه خبری تحلیلی لنگرود، محمد رضا محمدی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان از واحدهای مختلف فرمانداری لنگرود بازدید کرد.
محمد رنجبر نیاول، ایجاد زمینه خدمت به شهروندان و خدمات رسانی بهتر را از جمله اهداف دستگاه های اجرایی شهرستان عنوان کرد و گفت: باید فضای نشاط در همه حوزه ها مهیا باشد تا همه بتوانند در فضای خدمت رسانی به مردم گام های مهم و ارزنده ای بردارند.
سرپرست فرمانداری لنگرود،تکریم ارباب رجوع را به عنوان یکی از مؤلفه های حقوق شهروندی نام برد و افزود: در واقع تکریم ارباب رجوع بر نحوه رعایت مؤلفههای رفتاری کارکنان در قبال شهروندان تاکید دارد که به فراخور آن شهروندان عملکرد اداره را ارزیابی می کنند.
رنجبر ادامه داد: روسای دستگاه های اجرایی شهرستان وظیفه دارند که اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را از کارمندان خود بخواهند وبرای اجرای صحیح و کامل آن کارکنان خود را آموزش دهند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثریت کارکنان ادارههای دولتی رفتار مناسب و در خور تحسینی با ارباب رجوع دارند که قابل ستایش و تقدیر است.
پایان پیام/ ۱۰۲۵