شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-09-27
کد خبر: 9465 |
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش جامعه خبری تحلیلی لنگرود، محمد رضا محمدی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان از واحدهای مختلف فرمانداری لنگرود بازدید کرد. محمد رنجبر نیاول، ایجاد زمینه خدمت به شهروندان و خدمات رسانی بهتر را از جمله اهداف دستگاه های اجرایی شهرستان عنوان کرد و گفت: باید فضای نشاط در […]

به گزارش جامعه خبری تحلیلی لنگرود، محمد رضا محمدی، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گیلان از واحدهای مختلف فرمانداری لنگرود بازدید کرد.

محمد رنجبر نیاول، ایجاد زمینه خدمت به شهروندان و خدمات رسانی بهتر را از جمله اهداف دستگاه های اجرایی شهرستان عنوان کرد و گفت: باید فضای نشاط در همه حوزه ها مهیا باشد تا همه بتوانند در فضای خدمت رسانی به مردم گام های مهم و ارزنده ای بردارند.

سرپرست فرمانداری لنگرود،تکریم ارباب رجوع را به عنوان یکی از مؤلفه های حقوق شهروندی نام برد و افزود: در واقع تکریم ارباب رجوع بر نحوه رعایت مؤلفه‌های رفتاری کارکنان در قبال شهروندان تاکید دارد که به فراخور آن شهروندان عملکرد اداره را ارزیابی می کنند.

رنجبر ادامه داد: روسای دستگاه های اجرایی شهرستان وظیفه دارند که اجرای طرح تکریم ارباب رجوع را از کارمندان خود بخواهند وبرای اجرای صحیح و کامل آن کارکنان خود را آموزش دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکثریت کارکنان اداره‌های دولتی رفتار مناسب و در خور تحسینی با ارباب رجوع دارند که قابل ستایش و تقدیر است.

پایان پیام/ ۱۰۲۵

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط لنگرود در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید