به گزارش جامعه خبری تحلیلی لنگرود، سرپرست فرمانداری لنگرود با حضور در اداره پست شهرستان از نحوه عملیات پستی، ارسال مرسولات، دریافت کد رهگیری مرسولات پستی به صورت الکترونیک، صدور کارت ملی هوشمند و طرح سیماک بازدید کرد. محمد رنجبر نیاول در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کلید ورود به دولت الکترونیک کارت هوشمند […]
به گزارش جامعه خبری تحلیلی لنگرود، سرپرست فرمانداری لنگرود با حضور در اداره پست شهرستان از نحوه عملیات پستی، ارسال مرسولات، دریافت کد رهگیری مرسولات پستی به صورت الکترونیک، صدور کارت ملی هوشمند و طرح سیماک بازدید کرد.
محمد رنجبر نیاول در حاشیه این بازدید با بیان اینکه کلید ورود به دولت الکترونیک کارت هوشمند ملی است، گفت: صدور کارت ملی هوشمند برای هر شخص به عنوان زیر ساخت اصلی دولت الکترونیک مورد توجه نظام اجرایی کشور قرار گرفته و نتیجه این طرح ملی، الکترونیکی شدن کلیه خدمات با مشارکت موثر دستگاههای اجرایی است.
سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه عزم راسخ دولت در جهت ایجاد یک توسعه پایدار در امور اساسی و بنیادین کشوراست، افزود: دولت الکترونیک به معنای فراهم کردن شرایطی است که دولتها بتوانند خدمات خود را به صورت شبانهروزی و در تمام ایام هفته به شهروندان ارائه کنند.
وی با اشاره به اینکه دولت الکترونیک در سالهای اخیر به طور جدی در دستور کار دولتها قرار گرفته است، افزود:در دولت الکترونیک ارائه خدمات به شهروندان کارآمدتر خواهد بود.
سرپرست فرمانداری لنگرود در خصوص طرح «سیماک» (سیستم یکپارچه سازی مدیریت املاک کشور)، گفت:این طرح در شمار طرح های مهم در حوزه اقتصاد مقاومتی است که اداره پست شهرستان مدیر اجرایی طرح سیماک در شهرستان است.
شهدی، رئیس اداره پست شهرستان لنگرود با بیان اینکه شهروندان برای دریافت کارت ملی هوشمند به اداره پست مراجعه کنند، گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار کارت ملی هوشمند در اداره پست شهرستان است که تقاضا داریم شهروندان زودتر برای دریافت کارت ملی خود مراجعه کنند.
وی در خصوص اجرای طرح سیماک در شهرستان گفت: ده دفتر پیشخوان دولت در لنگرود ثبت نام طرح سیماک را بر عهده دارند.
شهدی ادامه داد: این طرح یکی از پروژه های مهم اقتصادی و در راستای دولت الکترونیک و استفاده از روش های نوین است و تسریع و تسهیل خدمت رسانی به مردم از مهم ترین اهداف اجرای آن است.
گفتنی است، طرح سیماک از طرح های مصوب ستاد اقتصاد مقاومتی کشور است که براساس آن با اختصاص شناسه الکترونیکی برای هر ملک، تمامی استعلامات میان دستگاهی در حوزه ملک یکپارچه و واحد خواهد شد.