لنگرود نیوز–معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان ذکر کرد: یکی از راههای تعمیق سوادآموزی، شناسایی اولیای بی سواد دانشآموزان است که با برنامه ریزی انجام گرفته، امسال برای ۵۷۵ نفر از این اولیا برنامههای ویژهای تدوین شده است. به گزارش ایسنا – منطقه گیلان،غلامرضا مدبری فر در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی اظهار کرد:یکی از […]
لنگرود نیوز–معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان ذکر کرد: یکی از راههای تعمیق سوادآموزی، شناسایی اولیای بی سواد دانشآموزان است که با برنامه ریزی انجام گرفته، امسال برای ۵۷۵ نفر از این اولیا برنامههای ویژهای تدوین شده است.
به گزارش ایسنا – منطقه گیلان،غلامرضا مدبری فر در جلسه بهبود کیفیت سوادآموزی اظهار کرد:یکی از راههای تعمیق سوادآموزی، شناسایی اولیای بی سواد دانشآموزان است که با برنامه ریزی انجام گرفته، امسال برای ۵۷۵ نفر از این اولیا برنامههای ویژهای تدوین شده است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گیلان افزود:در سال گذشته، ۹۰۸ اولیای بی سواد دانشآموز معادل ۶۱ درصد تحت پوشش برنامههای سوادآموزی قرار گرفتند.
وی با اشاره به شناسایی ۲۰۸ نوغاندار بی سواد در گیلان، گفت:در سال گذشته ۷۰ نفر از این عزیزان جذب برنامههای سوادآموزی شدند و این روند در سال ۹۷ هم ادامه خواهد داشت.
مدبریفر گشایش مراکز یادگیری محلی را گامی در جهت آموزش همه جانبه سوادآموزان توصیف کرد و گفت: هم اکنون ۵ مرکز یادگیری در شهرهای تالش، فومن،صومعه سرا،آستانه اشرفیه و ناحیه یک رشت در کنار سوادآموزی انواع مهارتهای زندگی را به سوادآموزان ارائه میکنند.
معاون سوادآموزی گیلان با مهم ارزیابی کردن فرآیند برگزاری امتحانات،یادآور شد: ۱۷۰ فرهنگی،به همراه ۸۸ مصحح در ۲۷۴ حوزه امتحانی بر حسن انجام امتحانات سوادآموزان نظارت میکنند.