شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-09-27
کد خبر: 19161 |
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گفته مدیرکل صمت گیلان،‌ در شهرستان رشت، تماس‌ها و گزارش‌های روزانه بین ۶۰ تا ۱۵۰ مورد متغیر است و این شکایات برای بررسی بین اتحادیه‌های مختلف توزیع می‌شود.

– اخبار استانها –

لنگرود نیوز | به نقل از خبرگزاری تسنیم , از رشت، تیمور پورحیدری مدیرکل صمت گیلان امروز در جلسه‌ای با روسای اتحادیه‌های صنفی پرشکایت رشت اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال، رسیدگی به شکایات صنفی باید بدون هیچ توقف و سستی تسریع یابد.

وی با اشاره به این که زمان بررسی شکایات نیازمند کار کارشناسی حداکثر ۱۵ روز است، گفت: دیگر شکایات باید در عرض ۴۸ ساعت پاسخ داده شوند و افزایش سرعت در بررسی شکایات، اعتماد عمومی به اصناف را تقویت می‌کند.

مدیرکل صمت گیلان سامانه ۱۲۴ را مأمنی برای زیان‌دیدگان صنفی دانسته و افزود: این سامانه به صورت شبانه‌روزی با ارائه کد رهگیری، شکایات و نارضایتی‌های صنفی را دریافت و به سرعت بررسی می‌کند و در شهرستان رشت، تماس‌ها و گزارش‌های روزانه بین ۶۰ تا ۱۵۰ مورد متغیر است و این شکایات برای بررسی بین اتحادیه‌های مختلف توزیع می‌شود.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان نسبت به طولانی شدن زمان رسیدگی به برخی شکایات در اتحادیه‌های صنفی هشدار داد و تصریح کرد: این مسئله به عنوان تخلف و ترک فعل از سوی کمیسیون نظارت مرکز استان قابل پیگیری است و با توجه به اتصال سامانه سیمبا به اتحادیه‌ها، تأخیر در بررسی شکایات به هیچ وجه پذیرفته نیست.

به گزاشر تسنیم، این نشست با حضور رئیس اتاق اصناف مرکز استان، معاون نظارت و بازرسی اداره کل سمت گیلان، مسئول سامانه ۱۲۴ و ۷ اتحادیه صنفی پرشکایت رشت با هدف تسریع در رسیدگی به شکایات مردمی و نظارت بر فعالیت‌ها و خدمات صنفی برگزار شد.

انتهای پیام/

منبع خبر : خبرگزاری تسنیم

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط لنگرود در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید