شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-09-27
کد خبر: 13174 |
تاریخ انتشار : ۰۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش لنگرودنیوز،پرویز محمدنژاد در جلسه شورای اداری لنگرود با تاکید بر نهادینه شدن زبان تشکر و قدردانی در جامعه اظهار کرد: مردم در انتخابات دوم اسفندماه که از وضع موجود کلان کشور و شهرستان‌ها راضی نبودند خواستار تغییر شدند. وی با بیان اینکه مدیران خدمتگزار مردم هستند، افزود: متاسفانه برخی مسئوولین زمانی که بر […]

به گزارش لنگرودنیوز،پرویز محمدنژاد در جلسه شورای اداری لنگرود با تاکید بر نهادینه شدن زبان تشکر و قدردانی در جامعه اظهار کرد: مردم در انتخابات دوم اسفندماه که از وضع موجود کلان کشور و شهرستان‌ها راضی نبودند خواستار تغییر شدند.

وی با بیان اینکه مدیران خدمتگزار مردم هستند، افزود: متاسفانه برخی مسئوولین زمانی که بر صندلی مدیریتی تکیه می‌زنند خود را صاحب همه اموال می دانند درحالی‌که وظیفه آن ها، خدمت بی‌منت به مردم است.

وی با بیان اینکه هر جامعه‌ای که حرف زیاد زده شود عمل کم است، تصریح کرد: گلایه مردم از اوضاع بد خدمات ادارات و عدم پاسخگویی برخی مسئوولین زیاد است این شیوه مدیریتی ناامیدی را در بین مردم افزایش می دهد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی استفاده درست از منابع موجود را مورد تاکید مدیران قرار داد و گفت:گسترش اطلاعات و آگاهی در حوزه کاری و استفاده بهینه از وقت از خصوصیات یک مدیر مقتدر است و باید بتواند با هم افزایی، هم فکری و همکاری به دنبال امکانات و حل مشکلات باشد.

لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط لنگرود در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید