شنبه, ۵ مهر ۱۴۰۴ / قبل از ظهر / | 2025-09-27
کد خبر: 11024 |
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴ | ارسال توسط :
۰
1
ارسال به دوستان
پ

دو ماهی از راه اندازی میز خدمت با هدف ارائه اطلاعات، راهنمایی مراجعین و پیگیری مشکلات مردم، در فرمانداری لنگرود می گذرد در مدت اجرای این طرح سه شنبه های پرترافیک تری را در فرمانداری لنگرود شاهد هستیم و طبق نظرسنجی صورت گرفته ؛ اکثر مراجعه کنندگان از نحوه همکاری و تکریم آنان در دیدار […]

دو ماهی از راه اندازی میز خدمت با هدف ارائه اطلاعات، راهنمایی مراجعین و پیگیری مشکلات مردم، در فرمانداری لنگرود می گذرد در مدت اجرای این طرح سه شنبه های پرترافیک تری را در فرمانداری لنگرود شاهد هستیم و طبق نظرسنجی صورت گرفته ؛ اکثر مراجعه کنندگان از نحوه همکاری و تکریم آنان در دیدار چهره به چهره با سرپرست فرمانداری لنگرود رضایت داشتند فرماندار لنگرود در پی نوشت‌ها تاکید کرده است که دستگاه‌های اجرایی و همچنین پرسنل فرمانداری موظف هستند نتیجه را به وی گزارش دهند

محمد رنجبر با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی و کارمندان ادارات باید برخورد مناسبی با

مردم داشته باشند، اظهارکرد: مدیران و کارمندان موظف به خدمت به مردم هستند و باید صدای مردم

و مشکلات آنها را شنیده و برای رفع آن همدل شده و چاره اندیشی کنند.

 

سرپرست فرمانداری لنگرود خاطر نشان کرد: اعتقاد من اینست که ارباب رجوع وقتی  وارد اتاق

مسئولی شود باید راضی  برگردد لذا شاخص ارزیابی مدیران نحوه مدیریت و تعامل آنها با مردم است

این مقام مسئول  با  بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید التیام بخش دردهای مردم باشند، گفت: تکریم ارباب رجوع از سوی مدیران و کارکنان ادارات ضروری است.

خبر/آمنه جعفری

 

    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط لنگرود در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید