دو ماهی از راه اندازی میز خدمت با هدف ارائه اطلاعات، راهنمایی مراجعین و پیگیری مشکلات مردم، در فرمانداری لنگرود می گذرد در مدت اجرای این طرح سه شنبه های پرترافیک تری را در فرمانداری لنگرود شاهد هستیم و طبق نظرسنجی صورت گرفته ؛ اکثر مراجعه کنندگان از نحوه همکاری و تکریم آنان در دیدار […]
دو ماهی از راه اندازی میز خدمت با هدف ارائه اطلاعات، راهنمایی مراجعین و پیگیری مشکلات مردم، در فرمانداری لنگرود می گذرد در مدت اجرای این طرح سه شنبه های پرترافیک تری را در فرمانداری لنگرود شاهد هستیم و طبق نظرسنجی صورت گرفته ؛ اکثر مراجعه کنندگان از نحوه همکاری و تکریم آنان در دیدار چهره به چهره با سرپرست فرمانداری لنگرود رضایت داشتند فرماندار لنگرود در پی نوشتها تاکید کرده است که دستگاههای اجرایی و همچنین پرسنل فرمانداری موظف هستند نتیجه را به وی گزارش دهند
محمد رنجبر با تاکید بر اینکه مدیران دستگاههای اجرایی و کارمندان ادارات باید برخورد مناسبی با
مردم داشته باشند، اظهارکرد: مدیران و کارمندان موظف به خدمت به مردم هستند و باید صدای مردم
و مشکلات آنها را شنیده و برای رفع آن همدل شده و چاره اندیشی کنند.
سرپرست فرمانداری لنگرود خاطر نشان کرد: اعتقاد من اینست که ارباب رجوع وقتی وارد اتاق
مسئولی شود باید راضی برگردد لذا شاخص ارزیابی مدیران نحوه مدیریت و تعامل آنها با مردم است
این مقام مسئول با بیان اینکه مسئولان دستگاههای اجرایی باید التیام بخش دردهای مردم باشند، گفت: تکریم ارباب رجوع از سوی مدیران و کارکنان ادارات ضروری است.
خبر/آمنه جعفری